<3

Ville bara att ni alla skulle veta hur mycket jag älskar er ...
för ibland verkar det som att ni glömmer bort det ...



Emelie ekman:

Alltid den god hjärtade, den man kan prata med, den med medlidande, den som förstår, den goda vännen. Jag vet inte varför det känns som det men det känns som att du alltid förstår vad jag säger, om jag har något problem så är du ofta den första jag pratar med, och det känns som att du redan gått igenom det och alltid har bra vägvisningar, det känns tryggt att prata med dig, och jag kan berätta allt för dig. Men du är också en jävligt glad tjej, och du är en av de få här som jag känner att jag kan dela delar av min sjuka humor med, jag älskar dig gumman <3






--------------------------------------------------------------------------------------------------


Linnea steen:

Vart ska man börja ? vi hade inte den bästa kontakten i början, men det känns som att våran vänskap bara växer och växer, och det är jag väldigt glad för hjärtat. Ibland blir jag dock lite förbannad på att du är så galet vacker. Jag kan vara mig själv med dig och verkligen släppa loss, det känns även som att vi varit med om vissa speciella saker båda två, och det är skönt att snacka om sånt med dig. Du har ett hjärta av guld vännen, och det är inte ofta jag hör dig tala illa om någon .. det är en extremt fin egenskap hos dig gumman, jag älskar dig <3






--------------------------------------------------------------------------------------------------


Mimmi kapell:

Älskling .. jag ser dig aboslut som en av mina närmsta, så som våran vänskap växt under årens gång är gigantisk, och fan va kul vi har haft det tillsammans, jag kan berätta allt för dig (vissa saker har du dock fått dragit ut ur mig) men jag har alltid berättat tillslut iaf, och de jag berättar för dig litar jag på stannar mellan oss .. precis som allt du säger till mig vännen. Jag tror vi är mer lika än vad vi tror, och kanske är det därför vi tjaffsar ganska mycket om väldigt onödiga saker, men du ska veta att även om vi gör det så kommer jag alltid att älska dig <3





--------------------------------------------------------------------------------------------------


Louise högberg:

Haha, jaadu lollo, hur ska jag beskriva dig på bästa sätt så att den här texten inte blir en meter lång ? du är alltid glad känns det som, eller arg, men att se dig ledsen är sällsynt. Du är en som jag kan vara sprallig med, du vet på mitt dampiga lilla vis. Du är inte heller en sån man ofta hör prata illa om folk, inte om man inte har anledning dvs, (med andra ord som jag kan göra ibland, och det vet jag om). Men hursomhelst, du är jävligt snäll gumman, och dig kan kan också berätta saker för som jag vet hålls mellan dig och mig, älskar dig hjärtat <3





--------------------------------------------------------------------------------------------------



Malin johansson:

Det tog ett tag innan jag lärde känna dig väl, liksom några andra utav tjejerna, men jag är glad att jag tillslut fick lära känna dig ordentligt, du är den där jobbigt söta och vackra som man bara vill slå ibland av ren avundsjuka, men jag antar att man får leva med sånt, haha. Du har också dina flipp perioder då du blir typ helt galen och ofta kommer dem ifrån ingenstans så man hänger aldrig riktigt med, haha, om någon skulle be mig räkna upp några av mina mest godhjärtade vänner så skulle du vara med, jag tror fan inte jag hört dig tala illa om någon .. iaf inte som jag kommer på, och det är fan galet, älskar dig sötnos <3


Kommentarer
Postat av: mimmi

älskling, du betyder jätte mycket! fan vilken fina texter.. massa tårar komm när jag läste!

du är värd all kärlek i världen hjärta. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG! :O <33

2009-08-23 @ 18:26:48
URL: http://mimmikapell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0