back in action - (t linus)

kom precis hem .. linus har åkt och nu träffar jag inte honom på ett tag :/

& bara så du vet dt älskling,
så fattade jag inte att du skulle ta den
bussen och därför hann jag inte säga det jag skulle ! ..
så jag gör det här ist ...


älskling du kommer inte att dö på tisdag för det första och jag tycker att det är dags för dig att sluta tro det, men jag vill iaf att du ska veta, visserligen vet du redan det, men jag berättar det igen för dig ... hur mycket du har kommit att betyda på så kort tid är helt otroligt .. jag skulle inte för en sekund kunnat föreställa mig att det skulle sluta såhära, men jag är jävligt glad att det gjorde det ..du är inte som någon annan .. (vi ses snart, du ska inte dö hjärtat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0