detta tog jag med mig hem idag:

tog mig typ en halvtimma att handla, sen ville jag och
mamma åka hem och äta middagen hon lagat, mumma!


♥grå "rock left, rock right" linne (kom ut i butik idag)
♥svart kjol med dragkedjor (kom ut i butik idag)


♥svarta chinos (tänkte vara lite annorlunda)


♥gillade färgen och så :) aah, ett sommrigt linne iaf


♥en vit t-shirt, helt vanlig
♥en grå hög kjol, like it a lot :)


♥en svart axel bands väska med fransar



♥ några par tights


♥super söta spets trollor (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var haru köpt trosorna :)

2009-08-13 @ 02:04:31
Postat av: Anonym

vart har du köpt svarta kjolen med dragkedjor? :)skitsnygg!

2009-08-13 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0