first day of school

FEELS GREAT !!

haha, nej men jag gillar skolan vilket många vet (överlag)
haha, dock fick man ju lite extra uppmärksammhet då jag var med i tidningen idag ...
FYFAN säger jag bara .. asso jag ser ut som att jag
1. hamstrar ...
2. mitt hår är helt jävla slickat
och 3. bilden rymmer endast mitt face ...
här kan vi snacka närbild -.- ... bilden är som ni förstår grotesk ...
klart som fan just den ska bli sådära äckligt ful när bara hela sveriges befolkning kan se den ..!!

jaja, slutpratat om det ! dagen var bra överlag, ska bara fixa mitt skåp så är allt nog fixat :)
det gör jag troligtvis imrgn om min madre ger mig lite dinero!
fick dock ta mig hem till fots då jag fuckade upp busskortet men det kom ett nytt idag så det är lungan ;)

men nu tröttnade jag på att fortsätta skriva i det här inlägget så jag lägger upp ett nytt snart igen ist XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0