god morgon gott folk!

är barnvakt för tillfället, lite småsegt, men vad gör man ?

sitter med mammas laptop i tv rummet o iza sitter i soffan med minna och kollar på landet för länge sen :P aaaskul, not ..

senare kommer nog issa och stjerna och vi ska väll bara hänga lite tror jag;P men först ska ajg vara med sandra :)
mamma kommer vid ett och avlöser mig :P får se vilken dag vi går ut och shoppar (hon är skylldig mig en fet shoppingrunda :P!)

menmen, nu ska jag kolla upp lite tabs och ackord till några låtar :P CIAO SO LONG !


haha gjorde bilden för typ ett år sen, paint offer,
hahaha, men om man bortser från vad jag har gjort
så gillar jag bilden på dannie (min syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0