grillfekke !

måste ta det snabbt för jag och louise måste snart åka :)

men iaf, louise kom till mig vid kanske halv åtta, vi fixade oss sen mötte vi linnea och gabriel och åkte till en grillfest, SÅ JÄÄÄÄVLA KUL !!!

riktigt roligt, roligaste på länge asso, aah men iaf, tog bussen dit, blev upphämtade av petter och hans kompis, åkte till stället det var grill fest på och typ chillade runt där, galet mycket snygga killar och skönt folk :) jag är glad att jag åkte, och kunde inte fått bättre sällskap än mina tjejor ♥ + gabriel då såklart ;)

jaja, men iaf, det var det, sen åkte vi hem (fick komma hem ett igår kväll :O) så kunde stanna långt in på kvällen !!

men nu ska jag och louise fixa oss och såsmåningom dra :) !!

(bilder lägger jag upp en annan dag för min lur är CPCPCPCPCP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0