hello

about gårdagen:
sov hemma hos mimmi men lollo och linnea, vi hade faktiskt väldigt kul :)
först drog vi ut och träffade m4a o co. sen drog vi + typ 20 pers till erik i tron om att han hade fest (vilket han dock inte hade -.-). menmen, vi tog bussen och körde en lite destination unknown, men vi åkte till skeppsmyreparken med mattias och va där ett tag men honom, niklas och måns, sen kom richard och robert också, sen efter ett tag så var vi så uttråkade att alla drog hem till mimmi, låg i sängen och kollade på tv-shop och badade i hennes pool haha, de hann vara där i kanske en timme sen fick dem dra, men för att inte ha några som helst planer innan för kvällen och tron om att den skulle suga så blev den faktiskt ganska lyckad ändå !

about today:
vaknade hos mimmi, chilla lite dära, inget speciellt, sen hämtade jag iza (lill-syrran) och gick tillbaka hem till mimmi, vi badade hela dagen :) är barnvakt och det är ju roligare för henne att få bada och ha kul istället för att vara hemma liksom!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

är hemma nu iaf, har tittat på ringaren i nottre dame com mi madre y mi hermana, asso gud vad den är bra, och hur det än kommer sig så kan jag alla låtar utantill, jag är fan grym på texter, om jag sett en film mer än en/två gånger så kan jag typ alla repliker utantill, alla låtar, alla scener, allting, när det gäller text och sånt så har jag ett damn bra minne, har länge undrat om det inte skulle passa sig i en teater karriär ? vem vet, jag kanske är nästa sveriges största kvinliga skådespelare, får ju nästan kolla upp det där någongång, kanske kan vara nått ??

men nu ska jag gå ner och se efter vad niklas och made kollar på, ta en kopp te och bara chilla i soffan i en underbar gemenskap, okej, det där sista va ett skämt, och det lät galet bögigt ^^ menmen CIAO SO LONG!

(& ikv ska ja sola!)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0