imsorry

kunde inte skriva igår då jag hade dator förbud, så rådde inte riktigt för det :/

menmen, now im back on track ! plugg idag .. jag var såpass dum att jag åt godis innan SOn och jag kan knarka godis och bli full på cola, tro mig, det är sant och det finns flera som kan intyga detta *linus host* haha, ledsen bby

men iaf, ingenting speciellt har hänt idag såvitt jag vet ... imorgon ska jag nog ta med mig rosa färg och måla om i mitt skåp och mamma köppte ju rökelser till mig för att det stank så jävligt därinne :S så imrgn blire storstädning och uppfräschning därinne!

btw, är det inte skumt att alla mobbar mig för den extremt
sexiga ryggsäck jag bärt runt på de senaste dagarna ??
alla evt ju att de med status går omkring med fjällräven kånka ?! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0