ledsen ...

... att jag inte skrivit på ett tag, men har haft ganska fullt upp, men jag orkar inte skriva allt i detalj så tar allt i stora drag !

fredag: vaknade och åkte så fort jag kunde till tjejerna hos malin och badade, sen drog jag till linus och vi kolla på film och åt middag och lite så, och sen åkte vi hem till mig och vi sov hos mig

lördag: vaknar upp med linus, haha. nej men aah jobbig dag alltså .. min mobil gick sönder bland annat ..  men sen drog jag, sandra och linus in till the voice (som söööög) jaja, sen mötte vi gabriel och enzo och var med dem ett par timmar, men sen åkte vi hem iaf, sandra åkte hem till sig och jag åkte hem till linus och sov dära.

idag:
vaknade upp hos linus, haha vi typ bara chillade, kollade lite på film, snackade och aah inte mycket mera typ :) sen drog jag hem därifrån ca 2 timmar senare än planerat haha :P jaja, åkte hem och det hann ta ca 5 minuter tills malou kom över och har varit med henne sen dess, vi har typ bara umgåtts också, fått låna en telefonn av henne också, thank goood !!! visar bild snart ! <33 CIAO !!


Kommentarer
Postat av: jm

Fyfan vad fin bild! Det är en av mina favoriter som jag tog på dig!

2009-08-17 @ 06:17:45
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0