NU börjar jag bli brun ...

... har ju varit i solen hela dagen idag, och det syns faktiskt :) solade dock inte i solariet igår faktiskt :O

men det gör jag nog ikväll :) kanske till en bra bok .. ett bra TV program, eller en bra film, eller kanske bara ligger och lyssnar lite på musik ?? vem vet :)

har inte solat i mitt solarium på jag vet inte hur länge, lätt nån månad iaf :P menmen, ändring på det nu (har jag sagt många gånger men ska försöka hålla det nu, det är ju så galet tråkigt -.- )

------------------------------------------------------------------------

sålänge så kan ni ju lyssna på en gammal favorit låt !?`
älskar låten, men lyssna till refrängen för den är bäst och så damn skön !!
älskar gitarr spelet också, versen är lite för hård för min smak,
men det hörs inte att när dem kör live :) !!
men absolut värd att lyssna på !! har knarkat den i flera dagar nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0