torsdagen!

tjabba, hann inte skriva igår, gissa vad jag gjorde !?! haha, yes jag var på ung !

men iaf, jag åkte dit med mimmi, louise, emelie, emma och fanny

vi gick till donken och bara satt där en stund typ, så kom först gabriel och sen linus och dacke.
men aah, sen hängde vi väl mest runt lite,

efter typ nån timme så drog tjejerna och gabriel hem till sig så var kvar med linus och dacke, vi gjorde ingenting speciellt, gick runt och typ pratade och aah lite så,

sen fick dacke adhd av någon anledning så jag och linus åkte hem till honom och spelade guitar hero, kollade på film och åt middag med hans föräldrar, haha aah v hann med en hel del dvs :)

sen ringer mimmi och ber oss komma in, men självklart så missar vi bussen så vi får gå till en annan, men det löste sig iaf, vi åkte in igen och mötte alla igen, kollade på Familjen som spelade och typ lite så, sen åkte jag, mimmi, emelie, fanny, louise och linus hem och fick sällskap av min mamma som man knappt märker är en mamma, dvs man kan prata med henne som man snackar med en kompis, lite skojj, och hon är ju om något ännu pratigare än vad jag är så aah, ni kan nog tänka er hur den tågresan lät haha :P

men sen så sov iaf mimmi hos mig, vi gick hem och tittade på barbie och sen somnade hon direkt men jag var tvungen att titta klart xd hahaha, jaja sen somnade vi och dagen var SLUT !


nästan hela gänget ;)


yeah!


jag och mimmi på väg till ung (igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0