yes !

lyckades få mamma att gå med på att vi skulle ut och shoppa idag :D tar kort på allt när jag kommer hem, jag börjar få riktig shopping abstinens, även fast det var typ två-tre veckor sen jag shoppade för många tusenlappar (a) det räckde helt enkelt inte,

sen ska jag köpa skol saker ! jag älskar skolan och har redan bestämt mig för vilket gymnasium jag ska gå på, och det krävs prestation för att det ska gå, men jag vet att jag kan, jag kan alltid om jag vill ;)

(hahahah, menar då inte sjödal eller huddingegymnasiet, nää sånt nöjer jag mig knappast med, ni får säga at dem är hur bra som helst, men dem är SÄMST !

--------------------------------------------------------------------

men nu ska jag fixa mig och så och hoppas att niklas kommer hem snart så han kan ta iza för annars hinner vi inte :S :S :S

haha gullig bild på mig och iza, om man bortser ifrån
att den var en extremt dålig bild på mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0