yesterdayOSV

finns inte så mycket att nämna om gårdagen, va först med sandra och kollade upp telefonen och sen på kvällen var jag med issa och stjerna sötnosarna :)

just nu pratar ja med flisan i telefon, hon e bäst, haha hon bad mig skriva det ^^

jaja hursom .. idag har jag varit med mamma och typ häängt på kungsholmen och köppt lite grejer till mig :P så åt vi lunsch i stan och aah inte mycket mer .. gick hem o duschade och så och linus kom över , vi åt middag och typ umgicks, han drog precis hem och nu sitter jag här själv..

imorgon börjar skolan och det ska bli as kul ! love school !

jaja, måste sova för jag är super tröttis!



(och btw, har skaffat pojkvän), GODNATT hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0