första inlägget!

hälu ! vill prova på blogg.se igen .. har ingen riktig anledning men man kan göra designen osv typ 3 ggr så snygg (och apropå design så ska en kär vän fixa en åt mig när jag har bilder och så, och hon är gym på att göra designer !)

men ska bara ta och berätta vad jag gjort de senaste dagarna för att känna mig lite "hemma" igen :)

har varit med mimmi i typ en vecka i sträck nu, sovit en natt ensam tror jag :o
aahmen vi har hittat på massor av kul! åkt på kryssning tsm och varit på fester, träffat stefan och jonas i förrgår och i helgen var vi hemma hos frederik, vi har vart inne i stan på teater och badat i hennes pool och solat och bara umgåtts liksom :) super trevligt ! va med henne idag också, vi skulle på fest med stefan och några av hans kompisar men det sket sig totalt :/

men nu ska jag spela memory med min syster och ta en glass ! CIAO SO LONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0