lite av allt

hatar  att vänta ... det måste vara det värsta som finns ...
flisan svarar inte på luren och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det ...
tillsdess får jag väll sitta här och ha skit tråkigt ...
jaja, fattar inte riktigt vad som händer men hoppas att jag får svar på det snart ...

är ganska nere idag, olika skäl till det, därför är det viktigt att jag hittar på någonting idag,
jag har lätt för att komma på andra tankar bara jag har människor omkring mig.
så någon ska ja träffa iaf ! Sandra kommer ju hem idag också,
men vet inte riktigt när ... jag är så fruktansvärt rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen ...
känner på mig att den här dagen kommer att gå åt helvette ...
klockan är snart tre och jag har inte gjort ett piss ...
och dessutom så kan jag tillägga att jag hatar, HATAR svensk sommar ... pallar inte ...

the end.






In uno oculorum tuarum


jag kommer ihåg att jag för inte länge sen skrev
"ska jag våga släppa allt jag redan har, när jag inte ännu vet exakt vad jag ger upp det för för någonting", nu frågar jag mig, vad var det egentligen jag hade? och vad var det jag gick miste om? intalade allt och alla och tillochmed mig själv att allt var så damn perfekt och att det inte kunde bli bättre och att inte satsa skulle vara idiotiskt .. det kanske inte var så perfekt ändå, undrar om det är pga mig som det gick såhär .. eller om det är du ? du kanske inte fattade att det var ett test, eller så kanske du struntade i det med flit ? det värsta är nog alla frågetäcken som bara snurrar runt i mitt huvud, om jag hade vetat säkert så hade jag ju kunna göra det bästa av situationen, men när man inte har en aning ... vad ska man göra då ? ännu en fråga .. man vet inte om man ska försöka strunta i allt och gå vidare nu när det är lätt, eller vänta och se ? vad fan ska man göra ? trodde det skulle bli annorlunda nu, men det blev det ju knappast ... du halkar in på samma spår varje gång .. det är inte kul längre, jag vill att det ska funka, men är jag då den enda? i så fall är det lika bra att bara gå sin väg. och allt du sa .. var det bara tomma ord ? du gav mig ett stort och varmt leende på mina läppar ..  tog du det tillbaka med avsikt ?

så jag ber dig om en sak ... och det är att ge mig svaret på en enkel fråga ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0