runt den 20onde smäller det !

DÅ SKA JAG TATUERA MIG !

:) min käre vän petter ska få tatuera mig, pratar med honom just nu. han har tjatat som faaan i flera veckor att han ska få tatuera mig på rumpan (också), haha, och han ville det så gärna att jag gick med på det tillslut, så jag ska tatuera mig på rumpan också , haha! det blir ett litet hjärta :) ! och han är typ överlycklig nu, haha!

sen till min riktiga lite mer seriösa tatuering då :) jag ska ha ett citat på latin antingen i nacken eller på insidan av underarmen, snyggt va ?? har många citat att välja emellan så ska rådfråga mina vänner :) här har jag att välja emellan iaf hittills:

Citius, altus, fortius" - Snabbare, högre, starkare


"Fortis in adversis humilis in secundis" - Stark i motgång, ödmjuk i medgång


"Adversus solem ne loquitor" - Tala inte mot solen. (Slösa inte tid på att argumentera emot det uppenbara)


"In uno oculorum tuarum" - Med en enda av dina blickar


"Horad non numero nisi serenas" - Jag räknar endast de ljusa timmarna


"Manu propria" - På egen hand


"Mihmet credo" - jag tror på mig själv


"Non omnis moriar" - Jag kommer inte att helt och hållet dö


"Nemo me impune lacessit" - Ingen förolämpar mig ostraffat


"Nulli secundus" - Aldrig underlägsen någon


"Nunc aut nuncuam" - Nu eller aldrig


"Non plus ultra" - Oöverträffad


men nu ska jag gå och lägga mig! godnatt älsklingar ! <3333333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0