snart8

hälu alla, sitter å segar i jennys soffa, är ensam i den här lägenheten till klockan tre inatt ungefär för dannie jobbar ... försökte få lite sällskap men det gick ju inte sådära värst bra :O så får sitta här i min ensamhet!

jag är kär i jennys sköldpadda skalman, han äter just nu men ska snart leka med honom hihi :D:D

idag har jag och dannie segat hemma bara, lagat god mat, och suttit hela förmiddagen o ätit ben&jerrys i soffan framför tvn, super mys :)

imorrn åker jag hem, men dannie och baby följer med på pride innan vi skills åt, ska nog titta på den inne på söder , men nu ska jag gå t skalman :) ciao !

bild från förrförra sommarn btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0