tankar om skolan

jaa .. asso på många sett så känns det förjävligt att skolan snart börjar, slut på friheten, slut på att ha all tid i världen, slut på att kunna gå ut flera dagar irad, slut på att aldrig behöva tänka på klockan, slut på allt jag älskar dvs .. men på vissa sätt ser jag fram emot det, eftersom jag verkligen ska ta tag i mitt skolarbete och ser fram emot att organisera och planera och aah, jag vet inte men jag tycker att sånt är kul faktiskt :) och sen är det kul för man har alltid någon att vara med, man är aldrig ensam, man träffar en massor av folk som man inte träffar på fritiden men som man saknat. om man är ledig i över två månader så går det inte att undvika att man ibland blir rastlös, men i skolan är det alltid någonting på gång känns det som, jag älskar skolan jag går i och jag kanske hade tyckt annorlunda om jag gått i en annan skola, nej kvb är typ perfekt för mig, en jävla massa elever bara högstadie, draaaama och skvaller, precis så jag vill ha det, haha sen ska det bli så jävla kul att mobba skiten ur 96orna, haha jag är så elak (a) ! menmen, thats life bitches ;) !


hittade en gammal bild ifrån bildarkivet i den här bloggen,
haha jag och leni för länge sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0