blev på dåligt humör

jag stör mig på idioter som bryr sig om vad alla tycker, och folk som känner skuld för att de kanske gjort någonting som inte passat någon annan, fuck it, man lever bara en gång och man ska leva för sig själv och ingen annan, gör jag någon ledsen framöver så ska jag inte bry mig ett skit, om det inte är så att jag vill behålla människan i min närhet. gör vad fan ni känner för att göra, och känn ingen skuld, om ni gjort ett val att göra någonting för att ni vill göra det, så ska man fan inte pga andra behöva ångra sig efteråt bara för att dem inte gillade det. man ska inte låta någon styra över en, skit i vad alla säger, börja bry er om det handlar om någon ni inte vill förlora, då är det en annan sak, men lev och gör precis det som DU vill, och ingen annan har ett skit att säga om det

så kom inte till mig och säg vad jag ska göra och inte,
för mitt liv, det lever jag precis som jag vill
och resten får gilla läget eller dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0