detta hann jag med under fredagen:

♥förkröka och fixa mig med malin
♥cykla halvägs till festen med malin
♥bada i badtunna på patrik wretfalks 20 års fest
♥dansa på bordet för strax typ 50 pers haha
♥dricka VÄRLDENS godaste drink (made by mimmi)
♥äta pigelin och doppa i en drink haha, skiiit gott
♥ha kul med 20+ are (inte så grovt som det låter!)
♥ta en buss tidigare än jag var tvungen, för att ha sällskap på hemvägen
♥ensam hoppa av i stuvsta och inser att bussen går om 40 minuter -.-
♥få sällskap av johan larsson i väntan på bussen, så jävla snäll :)
♥åka hem i ensamhet och lägger mig i sängen med naturgodis och en rulle
♥somnar !

(kvällen gick till historien! synd bara att patrik bara fyller 20 en gång ...)


jag och emelie :)


jag och malin (ja jag var lite puss sjuk den kvällen)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vem har sagt att man bara får fylla 20 en gång :P

2009-10-08 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0