2cool4school

 ... nä, inte riktigt, men jag är inte på topp om man säger så, jag låter som en gammal manlig pundare (dock älskar jag att vara hes så ska inte klaga) och jag är typ lite förkyld &-så ..

blir nog en hemma dag imorgon också, synd, älskar tisdagar ! musik och syslöjd är ju underbart, men vad gör man ? ligger istället på soffan med missarna och chillar framför TVn, tanken var att jag skulle hårdplugga So & Matte idag men det gick ju åt skogen ..

jag somnade hela tiden på soffan och tiden gick helt enkelt för snabbt, men jag tar igen det ikväll, och imorgon såklart, jag har ju So prov på onsdag ''/ men jag fixar det :)

aah .. såhär har min dag alltså sett ut i stort sett .. inte så jävla skojjigt men vad gör man ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0