citerar min mamma

mamma: "om du får bra betyg nu så köper jag en moppe åt dig"

jag: "jaha, hur bra då ?"

mamma: "(ränkar upp ca vad hon tycker är rimligt)"

jag: "men vad förväntar du av mig kvinna?!"

mamma: "somsagt, ett bra slutbetyg och en moppe,
eller ett dåligt slutbetyg och en pulka. DITT VAL!"


------------------------------------------------------------------------

hahaha, tyckte det var lite kul, menmen, jag får helt enkelt ligga i lite, moppe är ju super kul! har skjussat runt folk på moppe typ hela dagen idag, och i fredags, jag älskar det verkligen, superkul! men pallar inte ta kort :P

Kommentarer
Postat av: Emma

slutbetyg? så du ska köra moppe till gymnasiet..

2009-09-16 @ 15:40:15
Postat av: nikita

men ditt jävla bitch fitt äckel, jag får en i vinter isåfall.

2009-09-19 @ 15:28:54
URL: http://donaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0