feel it

sitter i soffan med min sis och kollar på barbie, haha, trevlans!

en riiiiktig damp dag kan man säga men allt är under kontroll och ikväll blir det förhoppningsvis utgång, har ju planerat det med stjerna hela veckan och vi hade nått på g, så hoppas på det bästa nu !

har inte mycket mer att tillägga, ska typ hoppa in i duschen och göra lite mat så får jag förhoppningsvis gå ut sen :) och om allt går vägen så sover hon över hära :)

ggårdagen spenderade jag med mimmi, linnea och louise, vi körde runt lite i jakt på fest men vi valde att köpa lite godis och dra hem till mig och kolla på film :)

jaja, nu ska jag fixa lite så jag ökar chanserna på att få gå ut, men måste bara kolla klart på barbia (a) haha

ciiiiao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0