gårdagen L-dag

jag hade ju sovit hos pappa fredag natt med linus och dannie som sällskap, men var tvungen att dra hem ganska tidigt för att städa min våning. så jag åkte hem och fixade allt sånt,

sen mötte jag john, fick dinero av honom och sen mötte jag johan och hans 3 killkompisar, vi åkte till flempan och hängde som coola kisar där i typ en halvtimme och sen drog vi tbx till huddinge, dem drog hem och jag till trehörningssjön, malin sötunge skjussade mig dit för bussen hade gått,

väl där så mötte jag alla grabbar i min klass och vi gick tsm till sjön, där va linnea och mimmi och lite annat folk som jag inte riktigt kan namnen på,

hursomhelst, vi satte oss på ett berg vid sjön och satt där och umgicks hela kvällen, sen kom lite folk jag inte träffat på jätte länge, och det är ju alltid roligt :)

sen vid ett eller nått så drog vi till hb och sov dära, och där var kvällen slut !

                    (& en egobild får ni också, dock oseriös)
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0