idag!

vaknade upp med lydia och vi åt frulle och lite så, sen gick hon och jag mötte upp stjerna och hon och jag pluggade och tittade lite på idol :) sen kom linnea och vi alla tre åkte hem till mimmi och var med henne och louise, vi åkte direkt till donken och åt paj och glass hihi. det tog sin lilla tid, sen åkte vi bara runt och gjorde ingenting speciellt (älskar att köra) jaja, men sen åkte alla hem och det gjorde jag också, väl hemma fortsatte jag plugga och min underbart söta syster iza uppträdde i vardagsrummet för mig, mamma och niklas, hahaha hon hittade min gamla skiva och nu hörs "super duper killen number one" i hela huset dagarna igenom, haha lägger kanske ut video imorgon :)


hahaha, det fanns inte tillräckligt med hjälmar och jag blir ju alltid den
utsatte
så jag fick ta en cykel hjälm, HAHAHA fyfan vad pinsamt, körde
runt med den i flera timmar ^^



egoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoegoego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0