kulkvällwithoutpictures

igår var jag ju alltså mestadels med mimmsen, först åkte vi hem till henne, fixade oss lite och sen åkte vi och mötte sara, yasse, rolin och angelica. sen mötte vi johan och hans typ 4 kompisar, vi var i huddinge kanske en timme sen åkte vi fram och tillbaka i letandes efter fest, men tillslut åkte jag och mimmi tillbaka till huddinge och drog hem till jocke lilja och där var det chill, ehm .. vilka var där? julia, jocke, nitte, pontus, timpa och sen kom primme och richard men jag och mimmi drog ganska tidigt, och väl hemma så fixade vi chips och popcorn och lite dipp och kollade på film :) dock höll jag henne vaken största delen av natten då hon har svårt att somna om jag jag känner mig tvungen att halv fyra informera henne om att jag ska gå upp och hämta vatten, HAHAHAHA xd. sen låg jag där och vred och vände på mig och hostade och jag vet inte vad, haha förslåt mimmi, nästa gång sover jag på tomten ^^ menmen life goes on !'

hihi ! som ni kanske förstod på rubriken så togs inga bilder ifrån kvällen vilket var lite synd men life goes on !

btw mimmi har färgat håret brunt :)
fiins va? det ser jätte naturligt ut,
hon passar som blond men brunett är hett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0