kulsomfanhadevi!

japp, igår kväll alltså blev såhära, vi åkte först jag mimmi och lollo och mötte upp oliver och hans två typ 25 åriga kompisar, haha men dem var jätte snälla, vi gick hem till en av dem som bodde vid kvarnbergsplan, vi var där ett tag, sen kom det en jävla massa människor (tacka mig för att jag fixade fest åt er!)

och då helt plötsligt blev det fullproppat, men det var jävligt roligt iaf !
tillslut vart nog de flesta ganska snurriga i bollen, haha.
lite skumma grejer hände, eller väldigt skumma men haha, kul iaf!
jag lekte bartender med det gick inte så jävla bra ... men visst fan gick det gick ner ;)

hursomhelst, ikväll blir det fest igen, vet inte vart men jag är på paaarty humör !!

(några tog bilder som lär hamna på FB och när dem gör det så lägger jag upp, har nämnligen inga på min mobil eller så ;)

CIIIIAO ! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0