lördagen ägde

vaknade upp hos louise och drog till mimmi och lämnade moppen dära, stannade lite och spelade lite på hennes nya gitarr (a)

sen drog jag hem och vi hade somsagt middag här hemma, strax efter det kom robban hem till mig, vi var hos mig ett tag och bara chillade hära, sen fixade vi oss och mötte lollo på bussen och åkte till centrum där vi insåg att bussen skulle gå om en halvtimme, men fördelen med att festa med äldre är ju att de har bil, så dem hämtade upp oss och vi åkte till en niceig villa med värsta baren och badtunna, trevligt ! efter ett tag kom mimmi, emelie kristina och malin, och oliver och hans kompisar såklart, niklas putte. sen lite senare kom flisan och emme och typ primme nitte timpa richard och putte och lite killar och tjejer som jag inte kände, men det avrt trevligt, ingen var nog nykter tror jag haha, men det var asnice vi badade och gjorde skiiiiiitgoda drinkar och idiot nitte lurade i mig 96% vodka, han sa att det var någonting annat, brändes gaaalet i halsen men det funkade haha, och kanske betedde mig lite pinsamt igår men som jag skrev i mitt tidigare inlägg, jag ångrar ingenting ;)

sen iaf så fick jag och robban skjuss till stuvsta där vi tog bussen hem till mig och fyllekäkade kyckling, lasange och kakor, hahaha, nice huh ? jaja, kvällen blev jääääävligt nice och alla var super trevliga !!

finns damn mycket bilder men inga som är uppladdade än dock ;)
bara en typ, denna änsålänge på mig flisan och emme, fler kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0