måndag

dagen har bara varit seg & typ deprimerande, men jag är glad att jag har julia baby, tack gmn för allt och för att du förstår, vi sitter i kind of the same sits men som vi lovat varann, vi ska till toppen! right ?!
spelar ingen roll hur, vi ska dit älskling !

jag och min skapare (den kvinnliga) dvs min moder har en liten kris, vet inte varför, men jag blir arg så fort hon öppnar munnen, för jag vet att ingenting hon säger intresserar mig ett dugg, det enda hon snackar om är skolan och allt shit jag måste göra, så varje gång hon tilltalar mig så får hon ett skrik och en fet smäll i dörren tbx, menmen, hon får skylla sig själv, pallar inte lyssna längre, hon borde fan fatta det.

pappa kommer hem imrgn, han har varit borta i 8 veckor, så det är fan på tiden nu!

men tillbaka till min värdelösa vardag kanske? damp helvette, på ett sätt så älskar jag mitt liv men ibland tar skiten över totalt, som idag tillexempel, men det är aldrig totalt botten och det är jag glad för, det hade ju varit lite väl jobbigt, visst ?

men nu pallar jag inte skriva mer om hur misslyckat allt vart idag så där sätter jag punkt (.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0