sickness ...

japp, jag är fortfarande sjuk .. och sitter i soffan med laptopen och tittar på TyraBanks show och snart börjar TopModel, haha wonderful! och ikväll börjar ju somsagt idol och det ska bli så jävla kul !!!

jaja, mamma står i kökeet och lagar mat och har varit lite betjänt till mig idag, haha, känns lite töntigt .. hon tillochmed jobbar hemma idag. och hon kommer med frukost på sängen och ska efter middagen gå och köpa ben n jerrys till mig, haha underbart!

imorgon vet jag inte om jag stannar hemma eller inte, men det ser faktiskt ut som så .. eller man får ju typ inte ens gå till skolan om man inte är 100 % frisk så ..

synd bara att jag missade musiken idag :''(

jaja, life goes on !

bild tagen a long time ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0